torsdag, januari 21, 2010

Omställningsproblem?!!

Igår och idag har jag känt mig helt lost i hela huvudet, dimmig och yr liksom, och så har jag haft huvudvärk. Jag har trott att det beror på att jag är förkyld, men jag känner mig inte så himla förkyld längre utan det var mer i början av veckan jag var det. Sen sa Fia att det kanske beror på min diet (lchf ni vet), och att jag får i mig för lite vitaminer. Vitaminspåret trodde jag inte på, för jag äter ganska mycket grönsaker ändå, men sen slog det mig att jag faktiskt läst om omställningsproblem så jag sökte upp det igen och det är ju klart och tydligt det det är!

Jag började ju med lchf förra måndagen, men förra veckan fuskade jag ju en hel del med tårtkalas, utgång och pannkaksfest och så. Men den här veckan har jag varit duktigare, så jag kan lätt säga att jag är i dag 3-5 enligt länken här. Och typ allting stämmer ju.


Idag har jag för även varit på ett möte som kanske tar mig ett litet steg närmare framtiden. Det börjar bli lite spännande nu. Ska börja titta på det ikväll tror jag, och kanske börja knåpa ihop en ansökan... Vart detta tar mig får framtiden utvisa, men det kan bli ganska långt bort!

Tänk, snart är det helg igen, galet! I helgen är det fullt upp, jag är bokat imorgonkväll och på lördag är det jobb hela dagen och sen fest på kvällen. Och på söndag är det innebandy som står på schemat, inte spela utan heja. Planen är att vi (cheerleadinggruppen) ska slå publikrekord, och jag tror faktiskt att vi kommer att lyckas! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar