tisdag, februari 09, 2010

Gymstick Aqua

Imorse hände nånting väldigt märkligt! Det var någon som tog över min kropp, öppnade byrån, tog ut baddräkten och packade sedan ner den i min väska! En handduk lyckades också denna någon få ner i väskan innan jag återtog min egen kropp. Detta märkte jag förstås inte förrän jag kom fram till skolan och det var för sent att packa ur den. Och man kan ju inte hålla på att släpa badkläder fram och tillbaka bara sådär, snacka om resursslöseri!!! Så jag undersökte simmöjligheterna efter skolan och upptäckte att det skulle vara ett pass Gymstick Aqua klockan 17.45 och bestämde mig helt enkelt för att gå på det efter skolan!

Men eftersom vi hade lab i HFEn och alltså gick till 16 istället för 15 så missade vi ju en timme HRM-föreläsning och tydligen var den totalt ointressant så jag gick och köpte lite frukt och keso och begav mig till simhallen redan en timme innan passet skulle börja. Vad göra?? Sitta och rulla tummarna eller simma en halvtimme?? Jag valde att göra det senare eftersom jag faktiskt älskar att simma! (något jag kände redan när tårna nuddade vattenytan).

Sen var det alltså dags för själva passet! Gymstick Aqua är styrketräning med en pinne med två gummiband i varsin ände, sjukt jobbigt!!! Kommer att ha världens träningsvärk imorgon!!

Men efteråt (när jag ätit upp keson, den behövdes verkligen efter det där!!) kände jag mig väldigt duktig, och tackade denna någon som tydligen tyckte att det var en bra idé att jag skulle träna idag! Klapp på axeln till mig!

Sådär, nu har jag snart bloggar mig ända hem!!

-bloggat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar