tisdag, februari 09, 2010

multitasking på hög nivå!

När jag kom hem idag hade jag tuuusen saker jag ville göra, samtidigt, som vanligt. Och visst har jag multitaskat alltid (tre wavear igång samtidigt i google wave, skrivande av cover letter som skulle in vid midnatt, chatt med mammsen, melodifestivalen på datorn och nåt trädgårdsprogram på tvn), men jag har typ inte gjort nåt av det jag ville göra när jag öppnade ytterdörren och klev in genom dörren. Och nu börjar det bli dags för sängen igen, men först ska jag belöna mig själv med nyaste HIMYM eftersom jag är klar med skrivandet.

För övrigt sjukt jobbigt att hänga med i en wave som fyra personer skriver i samtidigt överallt! Eller, i alla fall sjukt svårt att multitaska med! Man måste ju ha all fokus där och ingen annanstans då ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar