onsdag, februari 10, 2010

jamen hurra..!

Nu har jag lchf:at ett par veckor, är inne på min fjärde eller tredje, lite beroende på hur man räknar. Och jag har varit duktig, mitt sötsug har varit helt borta precis hela tiden och jag har verkligen inte varit sugen på några kolhydrater alls heller under tiden.

Tills idag!

Och varför då då?

Mensvärk!!!!! Det enda som hjälper är ju choklad och nu när jag kom hem hade jag kunnat äta vadsomhelst, och då helst en 500 g chokladkaka! Men sen kom jag på hur jag kan lindra det på annat sätt, inte ett bra sätt men dock ett sätt.


För övrigt har vi blivit provsminkade till spexet idag, jag såg ut så här:


Efteråt tvättade jag såklart av mig det, ville inte riktigt gå ut med dom ögonbrynen. Och vad hände då tror ni?! Efter att jag handlat lite hallon (OH! Hallon kan jag ju äta!) och när jag stod i hissen på vägen upp till mig, vem kommer in då om inte Grannen..!! Och där stod jag, osminkad (precis som sist jag såg honom) och astrött. Han är ju snygg på riktigt ju! Jaja, vad gör man?!

2 kommentarer:

  1. Tips till nästa gång: TRYCK PÅ NÖDSTOPPEN!!

    SvaraRadera
  2. Men kanske bra ändå att sminket var borttvättat... Men lärdomen är att alltid vara redo!

    SvaraRadera