fredag, februari 05, 2010

tröttmössan

OJ! Vad jag är trött!!!

Det har varit en sjukt hård vecka, med MFS-ansökan och hemtenta och HK (och det gamla vanliga med kör och så). Igår hade vi även körfest hemma hos mig. Vi köpte pizza på pizzerian på mitt berg, har missat den under de 2 år jag bott där men det var ju ett riktigt nice sunkställe som ligger väldigt nära! Billiga pizzor och dessutom fullständiga rättigheter, dit borde man ju gå nån gång!

Sen sjöng vi singstar och författade gyckel inför nästa helg hela kvällen, kl halv 1 åkte kören hem och jag fick gå och lägga mig. Men först städade jag lite så klockan blev halv 2 innan jag kom i säng till slut. Och imorse var det ju verkligen inte sovmorgon som stod på schemat, utan personalmöte klockan 8. I Kista. Så ni kan ju gissa om jag har varit trött idag!!

Och efter mötet var det ju icke hemgång och mera sömn som gällde som man kanske hade hoppats utan istället skola och hemtenta och föreläsning i HFE. Tentan gick jättesegt eftersom att jag var jätteseg. Vi satt kvar några stycken efter föreläsningen och skrev, men sen blev jag less på det så då gick jag till Fia istället. Här lagade vi mat och sen skrev vi till slut klart tentan. Men det märktes ganska väl att jag var ganska trött när jag tittade på vad jag hade skrivit och upptäckte en mening som såg ut så här "till exempel i det första exemplet med exemplet". Bravo Lisa!!

Nu ska vi se På Spåret och sen ska jag åka hem och sova. Men först ska jag ju förstås lyckas programmera videon, ni vet den som jag använder en gång om året för att spela in Melodifestivalen när jag jobbar.... :)

I helgen blir det lugnt, jag ska jobba 9.30-21.30 både lördag och söndag och imorgon tänkte jag bara åka hem efter jobbet och se mello och sen sova. Jag behöver en lugn helg för en gångs skull!

Nu ska jag öppna mitt paket från Bokus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar