söndag, mars 28, 2010

En annan tid, en annan Lisa

Det finns en plats på internet som innehåller mycket gamla dagboksinlägg nedskrivna av yours truly, de äldsta är snart 10 år gamla! Ibland brukar jag gå in och läsa där och se vad som hände samma dag för en massa år sen, det är ganska kul!

För nio år sen idag skrev jag detta:

18 dagar
Ons 28 mar 2001 17:31

Om 18 dagar kanske jag sitter på en liten grekisk restaurang vid den här tiden... :) Inte helt fel det!! :)

Idag är det onsdag... jag fick en chock idag... det va jättehemskt!!! Synd bara att ingen förstår mej i den frågan........

Jag har nog inte gjort nånting idag... jo... kopierat en bild.... och monterat... och fixat en bildtext.... sen har jag inte gjort nå mer.... Hade grafisk form... OJ!! vad jag inte gjorde mycket där... bara satt och gjorde ingenting.....
Åsså satt jag i matsalen i hundra år....

JO!! en sak till som jag har gjort idag!! jag har varit hos skolsyster!!!! Jag har tänkt gå dit varje dag sen vi började i höstas!! DET ÄR GANSKA LÄNGE!!!!!!!!! Men nu äntligen idag så blev det av!!! Men det var inge fel på mina födelsemärken.... ska bara hålla koll på dom.... men det gör jag ju redan så det är lungt...

Undra om horoskop stämmer....?? Fick chilitidningen igår.... Där stod det ju ganska spännande saker med tanke på mitt icke befintliga kärleksliv...... Men men... vi får väl se vad som händer.... Måste väl skriva en kontaktannons antar jag.... ska göra det tror jag... snart... inte nu iallafall..... Eller så får jag väl satsa på det jag sa till Linn å Verra idag..... :) men... jag vet inte jag.... jag är ju inte sån... men jag kan ju alltid bli!!! :)

PUSS

Spännande va?! Hihi!

Nu ska jag lägga mig i sängen och se senaste 30 Rock och sen ska jag sova.

2 kommentarer:

  1. Riktigt späännande läsning! :)

    SvaraRadera
  2. Meeen, vad kan de hart var som du sa då?? Jätte spännande ju!!!

    SvaraRadera