tisdag, april 27, 2010

byt why?! why today???

Vissa saker är ju verkligen helt sjuka egentligen, man vet liksom inte varför det händer som det händer.

Som jag sa tidigare idag så var det här inte alls en bra dag, jag har verkligen ett stort dimmoln i hela skallen varje månad när jag har störtmens och då fungerar ingenting som det ska, inte ens min motorik! Och vad händer då när motoriken inte fungerar som den ska? Jo, man tappar saker i golvet... Behöver jag ens säga vad jag tappade?? Nej, jag tänkte väl det... Den spricka som bara jag såg efter spexfesten är numera en spricka som även ett otränat öga ser och en vit pixel så snart blir det ett samtal till if och förmodligen en dyr självrisk. BAJSKORV!!!

Häromdagen lyckades jag ju i alla fall äntligen få upp mina annonser på Tradera, de på ipoden och gamla telefonen, saker jag ju inte behöver eller använder längre. Det tog bara 4 månader efter iphoneköpet... Ingen har budat trots sjuuuukt låga utropspriser. Bajskorv!!!


Och vad händer då?
Finalevent för EIC. En tävling där jag, Fia och Emma var med, men inte helhjärtat. Trots den halvhjärtade insatsen blev vi inbjudna till både finalevent och efterföljande middag och mingel och bubbel och snittar och grejer och det är ju klart att man inte tackar nej till nåt sånt!! Så vi anmälde oss och gick dit. Då var det ju tydligen så att det skulle lottas ut en ipod bland alla som anmält sig. Behöver jag säga mer??

Är det nån som behöver en iPod så har jag två..!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar