torsdag, april 29, 2010

trött tröttare me!

Åhärreguuuud vad jag är trött! Det finns liksom inte på kartan hur skönt det var att åka hem från skolan idag. Att jag dessutom har absolut helt tomt i kalendern hela helgen gjorde ju inte hela hemfärdskänslan sämre direkt heller.

Varför så trött då? Eh, jo, det är ju så att jag håller på med ett projekt, EcoWash ni vet. Det här projektet har hållit på i evigheter nu och det börjar bli dags att visa upp resultatet snart. Och ska man visa upp ett resultat gäller det ju även att ha ett resultat att visa upp och där har ni haft mig den senaste veckan. I labbhallen alltså. Diskandes diskmaskin till leda! Idag var jag rädd att de snälla männen i vita rockarna skulle komma och hämta mig. Det bara snurrade runt runt med lingonsylt, diskmaskiner och siffror. Jag tror verkligen aldrig att jag nånsin kommer att vilja se ett lingon efter att det här projektet är slut!

Men som sagt, nu är det helg! Dessutom långhelg och jag ska verkligen vara så ledig jag bara kan!!! Imorgon ska jag åka till Uppsala och fira valborg. Plan A var att vi skulle åka dit på champagnefrukost, men eftersom det inte bara är jag som är helt förstörd av skoljobb har vi prioriterat sovmorgon framför champagne och jordgubbar. Istället är planen att åka dit runt lunch, hänga i nån park och picknicka och helt enkelt bara se nåt annat än KTH och KTH:are! It's gonna be awesome! Dessutom har det ju regnat och åskat idag, så jag hoppas att solen kommer tillbaka imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar