fredag, maj 07, 2010

hurtröttfårmanbliiii?! -men nöjd!!! :D SJUKT NÖJD!!

Oh My God! Vad jag är trött.

Tar det kortfattat, för jag måste sova.

Kom hem från genrep igår vid 23-tiden. Läste 113 sidor rapport, nästan (läste resten imorse). Upp vid halv 8, åkte till skolan, rättade rapport. Åkte till teatern vid lunch. Sminkades, sjöng upp, soundcheckades och samrepade. Mitt i allt ringde pappsen som var ute och gick utanför teatern och tydligen inte hade nåt att göra ikväll, så han bokade en biljett till kvällens föreställning (de ska ju annars komma imorgon).

Sen var det dags för föreställning. I stort sett allting gick sjukt bra! Teatern är varmare än en bastu, men annars är den riktigt nice (speciellt om man jämför med den vi varit på tidigare!). Och efter föreställningen var det premiärfest i smörjan. Behöver jag säga att jag precis kom hem eller..? Nä, tänkte väl det. Fick vänta en halvtimme på bussen och sen tog jag en taxi från Hornstull. Och nu är jag verkligen HUR SLUTKÖRD SOM HELST!!!!!

Men, imorgon känner jag massa folk som ska gå, så då ska vi vara om möjligt ÄNNU bättre!!! :D

Gonatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar