tisdag, maj 04, 2010

Händelserik dag

Vilken dag!

Först var det dusten med CSN. Rond två kommer om nån dag, då ska jag gå dit och stirra dem i ögonen (funderar på att göra en PP om hur man räknar plus, minus och %).

Sen åkte jag till skolan, läste ett kapitel rapport (bara typ 11 kvar), stressade i mig lite lunch, satt och snackade lite i solen med Gurra G och sen gick jag, Emma, Niklas och Viktor till Centrumkliniken för att vaccinera oss. Efter lite snack hit och dit blev det en liten bit av hepatit i vänster arm, en liten bit av polio i höger och en liten bit av gula febern i vänster lår. Dessutom fick jag med mig tabletter som skyddar mot tyfoid och två shots mot kolera. Nu gäller det bara att hoppas att jag slipper biverkningar (jag brukar ju alltid få alla man kan få).

Direkt efter sprutorna åkte jag till teatern, Boulevardteatern på söden, där vi på torsdag har premiär för vårat fantastiska spex!!! Idag hade vi teknikrep, dvs vi körde igenom alla låtar för att se att ljud och ljus fungerade.


Imorgon är det dags för genrep! Jag önskar att jag hade det lugnt i skolan så att jag kunde sova länge imorgon och åka direkt till teatern, men det var ju det där med de där 11 kapitlen rapport som jag måste korrläsa innan torsdag morgon. NU ska jag sova i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar