måndag, maj 10, 2010

I brist på bröd får man äta bulle

Alltså är jag störd på riktigt eller??!!!

Skulle sova men var lite för pigg så jag sökte på Rederiet på Youtube, började titta på ett random avsnitt (avsnitt 51 för att vara exakt). Tror ni inte att jag kan flera repliker utantill från det avsnittet?!! Och det är alltså inte det avsnitt där Renate skäller ut Tony, för hela den scenen kan jag ju som rinnande vatten vilken dag som helst, utan det här är alltså ett helt annat avsnitt!! Galet!!

























*uppdatering*
Har nu googlar lite och funnit att detta avsnitt sändes 940224, sexton år sen lite drygt alltså. Svaret på frågan är alltså JA!!!

Kan även tillägga att det avsnittet var Jonas Karlssons skådespelardebut!!

-bloggat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar