måndag, maj 10, 2010

ont i ryggen och stipendium

VARFÖR har jag fått jätteont i ryggen? Liksom i högra skuldran mot ryggraden. Inte alls kul, jag vill att det ska gå över nu! NU NU NU!!!

Just nu håller vi på att göra våra sluttester i EcoWash. ALLA är döless på det här projektet nu och längtar tills nästa vecka när vi ska vara klara, no matter what! Sluttesterna går i alla fall ut på att bränna fast mjölk i glas, bränna fast ägg i tallrikar, torka fast gröt på tallrikar och så vidare, och sedan försöka diska bort det. Det är långa förberedelser och långa tester och jag är hur trött och less som helst och ingen är glad. Så jag har alltså haft det roligare. Imorgon är det samma visa igen, liksom på onsdag, torsdag och fredag. Hurraaaa

Menvahettereeeee, en kul sak har i alla fall hänt idag! Jag har fått ett stipendium av Miljöfonden på Sveriges Ingenjörer! Hurraaa!! Det tycker jag är kul!

Nä, nu är det bara 10 minuter kvar tills testet är över. Ska bara analysera det och sen får jag åka hem och vila min stackars rygg! (Och diska...)

1 kommentar:

  1. Grattis till stipendiet! Det ska bli spännande att se vad du kommer fram till längre fram. Titta gärna in på vår blogg: www.ingenjorsbloggen.se. Hälsningar Johan Sittenfeld, Sveriges Ingenjörer

    SvaraRadera