tisdag, oktober 19, 2010

ÄNTLIGEN!

Nu har jag äntligen äntligen fått min nya datamaskin!!! Ringde till UPS imorse och frågade om jag inte kunde få hämta den nånstans för jag hade ju som sagt inte tid att vara hemma en hel dag bara för att vänta på ett bud. De sa att det skulle gå jättebra, det var bara att åka till Tappvägen (Tapp som i istapp. Ehh ja, jag är inte dum...) och gå dit.

När jag väl kom dit efter en jättejättelång busstur och jättejättelång promenad från bussen (tack för GPS i mobilen) tog det jättejättelång tid innan han hittade mitt paket så jag fick att sitta och småprata med en man som hade samma problem som mig (dvs inte hade tid att vara hemma).

Sen när jag fått paketet gick jag mot en annan busshållplats som låg mycket närmre och dit kom en buss direkt, perfekt tänkte jag! Alvik stod det på bussen så jag hoppade på. Sen, 36 minuter senare, kom jag fram till Alvik efter en lång sightseeingtur i Bromma och Ulvsunda med omnejd.

Ytterligare en halvtimme senare var jag äntligen framme på skolan och kunde packa upp mitt paket! Hurraaaa!!!

Det värsta är att nu måste jag plugga och får inte pilla nåt mer på datorn. Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar