torsdag, oktober 28, 2010

Miljödag

Idag klockan ett var vi bjudna till Sveriges Ingenjörers miljödag för att ta emot våra stipendium. Alltså inte pengarna (tyvärr) utan diplomet och blomman.

Miljödagen handlade inte helt oväntat om miljö. Olika företag och andra viktiga personer pratade och debatterade olika ämnen. Efter diplomutdelningen bjöds vi även på buffé, väldigt trevligt!!

Lite bilder:

Denna påse med tillhörande lapp hängde på damernas, lite nyfiken man blev då då!


Innehållet:


Tack Sveriges Ingenjörer och miljöfonden!!


Synd på blommorna bara att jag ska åka bort över helgen!


Efter middagen åkte Emma på sin kurs och jag åkte till gymmet. Tränade i en dryg timme och sen gick jag hem och lagade mat. När jag satte mig vid bordet för att äta kom jag på att jag ju redan ätit middag och att jag ju inte alls var hungrig!!

Snacka om förvirrad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar