söndag, november 07, 2010

en sån dag

Idag har jag jobbat hela hela dagen. Insåg i början av dagen att jag har glömt att fira att jag har jobbat där i fyra år nu. Minns inte om jag började sista helgen i oktober eller första i november 2006, hursom är det mer än fyra år sen nu. Helt galet när man tänker efter, att jag har suttit där varannan helg i FYRA ÅR! Men jag ska väl inte klaga egentligen, jag FÖRSTÅR inte hur man överlever på bara csn-pengarna!!

Jag försökte få jobba imorgon också och vara ledig den 21:a efter mina kamraters exöl istället, men det gick tydligen inte, så imorgon ska jag alltså vara ledig utan att ha planerat det! Vet inte alls vad jag ska göra då. Jag måste i alla fall försöka knåpa ihop ett CV så att jag kan börja söka jobb såsmåningom, ett riktigt jobb alltså. Och så ska jag försöka komma iväg på nåt träningspass. Skulle vilja gå på pilates, men det verkar inte finnas några såna pass på söndagar nånstans. Funderar på att gå på core, det skulle verkligen behövas eftersom att jag har fått sån himla dålig hållning av allt pluggande. Jaja, vi får se vad det blir.

Under dagen har jag såklart även hittat på en hel massa andra saker jag borde göra. Vi ska opponera på ett exjobb på torsdag, så jag måste läsa den rapporten. Började idag på tunnelbanan och har redan hittat en hel del jag själv skulle ha gjort annorlunda... Och så är det städningen som eventuellt blir av imorgon. Det var längesen jag såg mitt golv nu. Borde laga ett gäng matlådor också eftersom vi ska sitta och kötta rapport till sent hela veckan.

Återkommer och uppdaterar vad som blev av. Eventuellt kanske jag ligger i sängen hela dagen, för sista gången innan december...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar