fredag, november 05, 2010

Nytt

Igår, eller om det var i förrgår, försvann ju alla mina appar. Idag när jag skulle hem från tunnelbanan såg jag en grej jag ville blogga om, men då fanns ju inte min tillförlitliga blogpress lite kvar så det får bli en annan gång.

Tyvärr fanns inte denna lite-version kvar alls på app-store så nu har jag fullversionen. En annan dag ska jag utforska dess fulla kapacitet! Håll utkik!

Ikväll har jag varit ute och unnat mig några av stans billigaste öl och firat min duktighet! På mindre än två veckor har jag tränar fler gånger än under de tre månader jag sist hade gymkort! Idag var jag och tränade för tredje gången den här veckan och för första gången ever tycker jag att det är kul att gå till gymmet! Sen att vi har börjat med en liten tävling på kontoret är ju inte direkt ett minus på motivationsskalan...


Emma ska upp på kilimanjaro om 1,5 mån så jag har ganska motiverat motstånd!! (behöver jag säga att jag leder??!!)

Den här bloggaren tror sig tydligen veta vart jag befinner mig, synd bara att jag har sämst gps-mottagning i min lägenhet... Undra vart det står vart jag är!

Nu måste jag sova! Imorgon har vi handledarmöte!
- Posted from my iPhone

Location:Hägerstensvägen,Stockholm,Sverige

3 kommentarer:

  1. Heja Lisa, vad bra du är att träna! Vad har du gått på för pass? Eller är det styrketräning som gäller för dig? Varför finns det inget SATS i Docksta? Eller Norrland överhuvudtaget? Jag har fått kompensera med natursköna promenader. Också bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Dessutom tror jag att jag kan räkna tågresan idag med X2000 med trasig manick för smidiga svängar (vet inte vad den heter) som ett core-pass. Att sitta rakt upp och skriva på datorn medan tåget kränger som attan tar verkligen bra i core-muskulaturen! :-)

    SvaraRadera
  3. Haha, har också åkt med ett sånt tåg en gång, ingen höjdare direkt. Tur att man inte har anlag för åksjuka iaf!

    Jag har fortfarande inte varit på nåt pass, men borde göra det nån dag för att variera mig lite. Jag brukar köra kondition och styrka.

    SvaraRadera