söndag, november 07, 2010

Opponering

Imorse vet jag inte riktigt vad jag tänkte när jag bokade in mig på träningspass faktiskt.

Efter att ha suttit på waynes i typ två timmar och läst och kommenterat med rödpennan dubbelkollade jag vilken tid passet skulle börja, hade för mig att det var kl 18. Det visade sig att jag hade bokat in mig på två pass! Core som jag ville gå på och spinning som en "liten uppvärmning". Behöver jag säga att spinning inte hör till favoriterna? Det är ju så himla jobbigt!!

Men why not, det var bara ett halvtimmespass så det borde jag väl klara ändå... Så jag gick dit, till sats marievik, och körde. Kul att se ännu ett nytt sats också!

När jag kom hem lagade jag tio portioner köttfärssås och kommenterade klart på rapporten. Vad ska jag säga, den är inte jättebra så det blir en spännande opponering på torsdag!


Det jag har frågat mig är varför man ens skriver 'we' i en teknisk (exjobbs-)rapport, speciellt när man bara är en författare...!

- Posted from my iPhone

Location:Nybohovsgränd,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar