torsdag, november 11, 2010

Vart ska jag börja? Vart ska jag sluta?

Det är, som man brukar säga, mycket nu. Minst sagt. Lite så att jag önskar att dygnet hade ungefär 48 timmar (och att man fortfarande bara behövde 8 timmars sömn), det vore jättebra faktiskt!

Om en vecka imorgon har vi tänkt lämna in vår rapport för opposition. Just nu är den väl färdig till en tredjedel ungefär, så nästa vecka tänker jag adressändra och bosätta mig i skolan på riktigt. Som det är nu har jag ju "bara" suttit kvar till 21-22-tiden, ätit lunch och middag och i stort sett bara sovit hemma. Men nästa vecka lär det ju bli ännu längre dagar. Men vi jobbar ju grymt bra under press, så det går nog bra.

Förutom att skriva rapport har vi byggt prototyp den här veckan. Igår blev den klar och på måndag ska vi försöka testa den, det blir spännande"

Förutom att skriva rapport och bygga prototyp har vi opponerat på ett annat exjobb, dvs läst rapport grundligt, skrivit en oppositionsrapport och opponerat på presentation och rapport. Det var lärorikt och ganska svårt, men det gick bra.

Förutom att skriva rapport och bygga prototyp och opponerat på annat exjobb så har jag ju försökt hålla igång min nyss påbörjade träning. I tisdags var jag och Fia på core på Sats Stadion, det slutade med att Fia fick åka på akuten (det ska vara hon för att lyckas...). Idag har jag besökt mitt hittills femte Sats och gått på ett shape-pass. Det var ett riktigt bra pass som jag garanterat kommer att gå på igen! Jag ska försöka få till nåt träningspass i helgen också, vi får se hur det går för...

Förutom att skriva rapport och bygga prototyp och opponerat på annat exjobb och försöka hålla igång min nyss påbörjade träning måste jag skriva klart två stycken till rapporten i helgen.

Förutom att skriva rapport och bygga prototyp, opponerat på annat exjobb, försöka hålla igång min nyss påbörjade träning och skriva två stycken till rapporten ska jag ju på bal i stadshuset på söndag. Jag skulle behöva lägga upp klänningen eftersom den är lite lång, inhandla alternativt tillverka lite smycken, gå in skorna och inhandla strumpbyxor och nån form av sjal innan dess.

Nåja, om tre veckor håller vi för fullt på att fira att vi har presenterat exjobbet och i stort sett är klara, no matter what liksom! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar