fredag, januari 07, 2011

Duktiga duktiga jag!

Jag är så himla duktig! Den här veckan har jag varit och tränat tre gånger på Sats! En gång på core och två gånger på bodypump. Idag körde jag verkligen lättastelättaste på bodypumpen eftersom jag fortfarande har massa träningsvärk sen i onsdags, men ändå!

Nästa vecka har jag två tentor på måndag, det kan bli mina allra sista ever men just nu lutar det åt att jag kommer att få skriva dem igen. Efter det har jag i alla fall fyra dagar helt lediga, alltså HELT lediga! NÄR hände det senast???

För att jag inte ska bli helt förslappad de fyra dagarna har jag redan nu bokat in mig på olika träningspass. Har man inget annat att göra kan man ju satsa på beach 2011..!

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag begrava näsan i böckerna igen. Wiieh!


1 kommentar:

  1. Heja heja! Jag fick avboka mitt cycling&core-pass idag för jag känner mig rätt så förkyld. Body pumpen i onsdags var grym! Kul att träna tillsammans. Vilka pass ska du gå på nästa vecka? Kram Kusin J

    SvaraRadera