torsdag, februari 24, 2011

Äpplet!

Ja, mycket riktigt blev det en ny iPhone idag. Åkte in till Teliabutiken på eftermiddagen och begärde slutfaktura på abonnemanget och tecknade sedan ett nytt. Det gick väldigt smidigt och jag fick väldigt bra service. Det mest fantastiska var att allt bara funkade, direkt!

Efter det åkte jag till skolan och gick på ett event och käkade gratis sushi, sen gick jag och Sanna på stand up med Magnus Betnér mfl, roligt!

Nu när jag kom hem kopplade jag in telefonen i datorn, och givetvis funkar allt precis som man kan önska i den bästa av världar även där. Datorn känner av att det är en ny telefon, frågar om jag vill synka med säkerhetskopieringen från den gamla och sen bara gört! VARFÖR skulle jag vilja ha någon annan telefon i hela världen när jag vet att Apple gör prylar så som jag vill ha dem?!! Skulle jag ha köpt någon annan telefon vet jag att jag hade ångrat mig i två år. Ja, det blir en lite saftig slutfaktura, men jag blir nöjd och det är det viktigaste!

Alltsååå, nu efter återställningen är jag mer än imponerad, allt ligger precis som jag hade det, alla program och filer finns kvar och till och med mina spelresultat finns kvar. I LOVE IT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar