fredag, februari 25, 2011

easytonade ben!

Phu!

Igårkväll var jag och testade zumba för första gången. Det var svårt men kul, så när jag kom hem kollade jag om det fanns nåt kul pass idag också, och tro det eller ej men det fanns ett zumbapass i marievik med jättekort kö.

Så där har jag varit idag, fick sällsis av kusin Jenny också så det var kul. Dagen till ära tog jag mina easytone-skor istället för mina vanliga, och det verkar som att de gjorde sitt jobb för nu är jag sviiintrött i benen!

Men men, en vacker dag kanske den där 28% bättre rumpan kommer och flyttar in i min kropp, eller?

Nu ska jag gå ner till gallerian, det är ju trots allt lönefredag..!

1 kommentar:

  1. Det var kul men svårt med Zumba! Funkar verkligen såna skor? Jag har sett reklamen, men undrar hur de är.

    SvaraRadera