fredag, april 02, 2010

Bubbelvatten

Alltså, man undrar ju ibland!! Hade nästan skrivit klart mitt inlägg, och så vände jag telefonen uppåner, då försvann allt jag skrivit...!!

I alla fall, jag är ju som ni kanske vet en sucker för bubbelvatten. Men de två senaste nya smaker jag har testat har verkligen varit besvikelser! Först testade jag Lokas "likes africa" (naturligtvis, måste ju förbereda mig för sommarens äventyr på alla sätt och vis!) med smak av melon och nåt uppånervänt träd. Det var verkligen jätteäckligt!! Nästan så jag funderade på att ställa in hela Afrika och exjobba på Scania istället!! (nästan)

Och sen dem här:



Både luktar och smakar kräks! Och man rapar även kräkslukt, blärk!!!

Gillar iaf att mitt nagellack matchar färgen runt bokstäverna i telefonen!! Värsta coola gråa färgen!!

4 kommentarer:

  1. Det förstår du väl! Om du vänder telefonen uppåner så trillar ju allt ut! Herregud männska...

    SvaraRadera
  2. Du ser, det är ju inte lätt när man har feber..!

    SvaraRadera
  3. Hur mår du nu lisa? Är du frisk än? Krya krya!

    SvaraRadera