måndag, maj 03, 2010

Vilket är det värsta plagget man kan köpa?!!

Om lite drygt en vecka ska jag på en väldans fin fest, vi snackar klädsel: frack! (inom parentes (mörk kostym)). Läs: långklänning och hela köret (inom parentes (cocktailklänning)).

Jag har varken tid eller råd att gå och köpa en ny klänning men jag har en vadlång en som är ganska fin som jag skulle kunna ha. Om det inte vore för att jag har gått upp minst 6 kg sen jag köpte den och jag ser ut som en falukorv i den...!! INTE alls najs!!!

Så vad gör man då?!! Har som sagt inte tid eller råd att köpa nåt nytt (eller tid att träna bort 6 kg på 12 dagar heller för den delen!!). Så istället har jag nu varit och inhandlat kanske det värsta plagget man som tjej kan inhandla: en gördel!! Inte korsett, torselett eller nåt annat fancy, utan en gördel.

Vi snackar alltså typ sån här:


Och det värsta av allt!! Den heter så här:



Jomentjena!!!

3 kommentarer:

  1. Men om det är en fin fest är det väl knappast så att man flashar underkläderna iallafall ;)

    SvaraRadera
  2. Var det inte en sån Bridget Jones hade???

    SvaraRadera
  3. Ät inget på en vecka. Nada! Enda som hjälper.

    SvaraRadera